torsdag 1. januar 2015

KMP14 21 Vampire ZK-B - Ringkolltoppen 701moh

Kjentmannsport 21 i 2014-heftet - Et slags flyvrak på Ringkolltoppen

Start og stopp: P-plassen ved Ringkollen nedenfor kapellet
Tid og distanse: 45 min / 2 K

Forsøkte meg først på ski opp på kollen, men det var for lite snø. Tok bena fatt. Sovnet til snøsno, våknet til nakne svaberg.





For en som er født og oppvokst på Hønefoss så er det nesten litt skammelig at jeg ikke husker at jeg har vært på denne toppen tidligere. Den er høyeste punktet i området og en av de fem høyeste i Oslo-markene (som en av sjekkpunktene på the late Kristin Runde 50 miles run). Og for en flott utsikt og enkel tilgjengelighet! Kul siktetavle og.

Dagen etter (31.12.2014): Lost Highway 2014 (4,8K)
Flott low key arrangement med altfor få deltakere. Så få at jeg vant uttrekspremie. Takk Luke The Drifter Running Team!
Foto: Lars Frode Strømland 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar