søndag 24. mai 2015

Gople og Skåveggen (Post 14 og 13) - Sørkedalen

Post 14 og 13 i Kjentmannsheftet 2014-2016 Gopletjern og Skåveggen


Hva lærte jeg: Jeg er temmelig sikker på at jeg kommer til å gjøre samme feilen igjen, men les beskrivelsen på forhånd ... så slipper du å vade som i dette tilfellet
Start og stopp: P-plass ved Skansebakken innerst i Sørkedalen
Tid og distanse: 2:30 med lett jogg, 19K
Kjentmann spesial: Sølv-post i 2014-heftet

Selvom dette var andre forsøk på disse postene ... forrige gang falt jeg igjennom snøen og måtte snu -så liker jeg marka fra Sørkedalen veldig godt. Mange folk ute også ... samt ECO Challenge-løpere langsmed Sørkedalsveien.


Med leting etter postene ble den oppsatte K-distansen i "Goplerunden" (19K) veldig lik
reell distanse (19,08K). Hegglivannet, vading i Hegglielva, Snø !!, bortregnet post ... og sjølve Gopletjernet


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar